01/06/2013

staż w dziale mody w magazynie Elle, Warszawa

Miesiąc maj sponsoruje literka P jak przygoda :D Osoby które regularnie śledzą mojego bloga zapewne już wiedzą, że aktualnie jestem stażystką magazynu Elle. Pamiętam jak kiedyś natknęłam się na stronie blogerki Blond Muffin na taką informację i z utęsknieniem wyczekiwałam informacji o tym co robi i jak to wszystko wygląda od środka. Dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami tymi informacjami oraz zdjęciami ( a cykam ich naprawdę sporo). Jeśli macie jakieś pytania piszcie:)

Na początek drzwi do wielkiego świata hehe ;) W tym samym budynku znajduje się również wiele innych redakcji np. Instyle.
Dział mody zajmuje kilka pomieszczeń. Panuje w nich uroczy artystyczny nieład. Jednym z zadań stażysty jest utrzymanie porządku, ale zarazem pozostawienie tej nutki artyzmu. ;)
 A oto garderoba. W moich wyobrażeniach był to ogromny magazyn, w rzeczywistości jest mniejsza od mojego pokoju :D
 

Do redakcji przychodzi bardzo dużo paczek. Szczególnie przed zaplanowaną sesją. Zadaniem stażysty jest ich rozpakowywanie oraz porządkowanie. Może brzmi to banalnie, ale gdy mamy do czynienia z ubraniami i dodatkami od najlepszych projektantów, które kosztują czasem tyle co pół mojej garderoby sprawa nabiera znaczenia. Wiem że jest to pewnego rodzaju zboczenie, ale gdy rozcina się taśmę i oczom ukazuje się spódnica Christophera Kane'a, buty Jimmy Choo, żakiet Isabel Marant, czy sukienka od Mary Katrantzou, to naprawdę serce bije mi szybciej. Fajnie móc obejrzeć te rzeczy z bliska i zobaczyć jak są uszyte.
buty Versus i Jimmy Choo
bluzka Versus
sukienka Just Cavalli
ubrania z najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła

Kolejne zadania powierzane osobom na stażu, to oddawanie oraz odbieranie ubrań z showroom'ów oraz z atelier projektantów. Wygląda się wtedy mniej więcej tak:

 Aliganza
 h&m
 Nike
 Gosia Baczyńska
Sandra z bloga kocia szafa (również stażystka, bardzo zgrany z nas team :D :) u Bohoboco
 Swarovski
 Tweed
Robert Kupisz

Często zdarza się, że pomoc stażysty potrzebna jest przy sesjach zdjęciowych. Póki co miałam okazję uczestniczyć w dwóch. Pierwsza odbywała się na dachu, natomiast druga w studio.
Taki staż to świetna przygoda, w przyszłym tygodniu to już będzie ostatni tydzień w redakcji. Poznałam mnóstwo fantastycznych ludzi i miejsc. Zapamiętam ten miesiąc naprawdę na długo ! :)

 Zapraszam na:
mój profil na fb: Shiny Syl
mój profil na instagramie: Shiny Syl

38 comments:

  1. spełnienie marzeń to świetna sprawa c:
    miłego dnia c:

    ReplyDelete
  2. Jeju jak fajnie! Gratuluję!!! :) Ciekawe zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  3. Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę :3 To jedno z moich największych marzeń!

    ReplyDelete
  4. Ojej, normalnie przeczytałam tego posta już chyba z 5 razy. Strasznie Ci zazdroszczę, staż w redakcji gazet takich jak Elle, Harper's Bazaar czy Vogue to moje największe marzenie, do którego spełnienia zawzięcie dążę. Mam nadzieję że mi tez sie uda!
    PS. Ja na widok sukienki Mary Karantzou chyba bym zemdlała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to koniecznie musisz je spełnić, bo to bardzo fajnie doświadczenie:) trzymam kciuki żeby Ci się udało!

      Delete
  5. Super przygoda z tym stazem! :)
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
  6. Booże O____o
    Zazdroszczę ! Od zawsze marzę, że również dostanę się na staż do Elle lub innych sławnych pism :)
    Czy trudno było Ci się tam dostać ? :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluję Ci najmocniej! Widzę że marzenia się spełniają i się cieszę:)) buziaki!

    ReplyDelete
  8. O matko Sylwia, tak się jaram jak patrze na te foty ! Też chcę, ale na razie muszę skończyć u siebie nędzne studia :p
    Nie wiesz czy nie szukają kogoś na wakacje, lipiec lub wrzesień ? :) bo rozumiem że taki staż trwa tylko miesiąc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, standardowo trwa miesiąc:) na czerwiec i lipiec już są osoby, ale potem na pewno będą potrzebne :)

      Delete
  9. zazdroszczę Ci tej przygody! Życzę Ci oby była jedną z najlepszych! ;)

    ReplyDelete
  10. Oby przygoda ze stażem była tylko początkiem Twoich modowo-redakcyjnych wyzwań i powodzenia oczywiście.
    Pozdrawiam
    Arleta

    ReplyDelete
  11. WOW, świetnie, że o tym wszystkim piszesz, nie mogę się doczekać kolejnych postów! :)

    ReplyDelete
  12. super, fajna z Ciebie dziewczyna, mam nadzieję,że na stażu się nie skończy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. po stażu wracam do Gdańska, ale będę dalej spełniać kolejne marzenia :)

      Delete
  13. Jak ja Ci zazdroszczę! Fajnie odbyć taki staż, sama chciałabym tam kiedyś trafić. Twoja robota była fajna, dużo się działo :)
    Przy czym i tak ślicznie wyglądałaś, nawet taka obładowana przedmiotami ;p

    ReplyDelete
  14. O ja, ale ci zazdroszczę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  15. Jak oglądam te zdjęcia to trochę jak z filmu "Diabeł ubiera się u Prady":) Cudownie że masz okazję być tak blisko wielkiej mody:)

    ReplyDelete
  16. Gratuluję stażu! Świetna, pouczająca i rozwijająca przygoda. Marzę o takiej możliwości rozwoju w kierunku mody :))

    ReplyDelete
  17. super, zazdroszczę i gratuluje jednocześnie ! :)

    ReplyDelete
  18. jest czego zazdrościć! :) gratulacje !!! :)

    http://enjoyourfashion.blogspot.com/ - zapraszam :)

    ReplyDelete
  19. ależ tam dużo zjawiskowych ciuszków, raj dla nas kobiet ;D

    ReplyDelete
  20. WOW! Gratulacje kochana,zazdroszcze!
    Szczesciara!:)))
    Swietne fotki, i jak ich duzo! miło się ogląda!

    Obserwuję Cię,jeśli będziesz chciała,obserwuj mnie też-będzie mi miło!
    Zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Podasz maila do kogo sie kontaktować na staz? Prosze

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mogę podać bez zgody, ale dla ułatwienia powiem Ci że trzeba pisać do szefowej działu mody, pogoogluj :)

      Delete
  22. O rany... gratuluje stażu :D

    ReplyDelete
  23. ja pracowałam w innym wydawnictwie takze wiem jak to wyglada i widze, ze wszedzie podobnie :)

    ReplyDelete
  24. ja pracowałam w innym wydawnictwie i wiem jak to wyglada i wiedze, ze wszedzie jest tak samo :)

    ReplyDelete
  25. Świetnie Gratulacje :) i spełnienia kolejnych marzeń

    ReplyDelete
  26. Cudowna sparawa taki staż <3

    ReplyDelete
  27. przeczytałam Twój post pod wielkim wrażeniem! Pewnie praca trochę zalatana, ale myslę że warto:) można tylko pozazdrościć:)

    ReplyDelete
  28. Dzięki wielkie za mile spędzony czas :*

    ReplyDelete
  29. Ojeeeej!! Ogromne gratulacje!! Widziałam ogłoszenie o naborze na staż, ale niestety muszę się najpierw obronić, więc nawet nie próbowałam.. ależ Ci zazdroszczę!!!! Pozdrawiam, Madlen

    ReplyDelete
  30. dupa jaś, przynieś wynieś pozamiataj, idź kup obiad szefowej działu i proś się o kasę. Czego się tam nauczyłaś?? Konkretnie, oprócz tego, że poznałaś ludzi, którzy nic nie wnoszą nowego do twojego życia. Każdy widzi tylko czubek własnego nosa, robisz przez miesiąc jak wół dla zakichanego, nic nie znaczącego kawałka papieru. Wykorzystywanie młodych naiwnych ...

    ReplyDelete
  31. omg ! jak ja CI zazdroszcze <3

    ReplyDelete