19/09/2013

Fashion Book Poland - mój blog wśród najpopularniejszych blogów

Właśnie dotarł do mnie, jeszcze pachnący drukarnią egzemplarz książki Fashion Book Poland. Księga ta powstała pod redakcją Piotra Kiljańskiego oraz Anny Bańczyk. Zawiera wyselekcjonowaną listę 580 najważniejszych firm, marek i osób działających w polskiej branży modowej. Dedykowana jest osobom zainteresowanym modą oraz pracującym w tym biznesie. Znajdziecie tam działy takie jak: marki sieciowe, marki butikowe, projektanci, fotografowie, styliści, wizażyści, fryzjerzy, agencje modelek, agencje PR, imprezy modowe, blogi, blogi ekspertów oraz ecommerce. Tutaj możecie ją kupić: KLIK

Autorzy określają ją biblią polskiej mody. Nie mamy jeszcze w Polsce Vogue'a, ale za to mamy Fashion Book Poland!

Niezmiernie mi miło, że w tej publikacji znalazło się miejsce dla 14 blogerów i w tym dla mnie! Towarzystwo mam naprawdę doborowe. Lista blogów według kolejności alfabetycznej: AlicePointCajmel, Charlize MysteryFashionelkaJemercedJestem KasiaMacademian GirlMaffashionMust have fashionRadzkaStyle DiggerSzafa SztywniaryShiny SylVanitas.

Jest to dla mnie przeogromne wyróżnienie!! Możecie sobie wyobrazić moja radość, kiedy dowiedziałam się o tym, że znajdę się na jednej ze stron książki i jeszcze większą teraz, gdy już ją otrzymałam. Takie publikacje dają siłę do dalszej pracy!:) Dziękuję Wam za to, że tu zaglądacie i towarzyszycie mi w tej modowej przygodzie :).
 


  Follow on Bloglovin

27 comments:

  1. Gratulacje! To prawdziwe wyróżnienie i ukoronowanie blogerskiej pracy;)

    ReplyDelete
  2. this is amazing! congratulations! you can be very proud :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluje Ci blog jest super

    ReplyDelete
  4. Wow, ale wyróżnienie! Gratuluję!
    Mam takie ciche marzenie, aby mój blog kiedyś również znalazł się w takiej książce, hehe :D

    ReplyDelete
  5. gratulacje Sylwia! jestes w towarzystwie najlepszych! super super super :D:D:D

    ps. czy mozna ta ksiazke zamowic przez neta? fajnie by bylo miec :) a dostepu nie mam niestety do zadnej polskiej ksiegarni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutaj :) http://fashionbookpoland.pl/

      Delete
  6. BRAWO! Serdecznie gratuluję! :))

    ReplyDelete
  7. ogromne gratulacje, należało się :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wow, gratuluję! wyobrażam sobie jak bardzo musisz się cieszyć ;))

    ReplyDelete
  9. congrats!nice to meet you dear!

    ReplyDelete
  10. Gratulacje!
    http://cover-magic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Gratuluję ♥
    Masz cudowne zdjęcia i stylizacje :D

    ReplyDelete
  12. Gratuluję. Umarłabym ze szczęścia na Twoim miejscu!!
    www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. gratulacje ;)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Serdeczne gratulacje! W pełni zasługujesz na wyróżnienie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Gratulacje. Widać, że ciężka praca połączona z pasją przynosi efekty.

    http://www.topdycha.pl

    ReplyDelete
  16. Wyobrażam sobie Twoją radość na samą informację! Gratulacje. :)

    ReplyDelete