02/11/2013

Fashion Week Poland - Showroom, Backstage

Zasoby zdjęciowe z łódzkiego Fashion Week'u jeszcze nie uległy wyczerpaniu :) Dlatego dzisiaj chciałam Wam przedstawić najlepsze stoiska z showroom'u oraz kilka zdjęć backstage'u. Przed pokazem Agnieszki Orlińskiej udało mi się wejść za kulisy. Jesteście ciekawi jak to wygląda od drugiej strony? Zapraszam na zdjęcia :)
Moje ulubione fashion week'owe stoisko to oczywiście Zalando :) Spędziłam tam najwięcej czasu. Ekipę tego sklepu wprost uwielbiam :) Wygodne kanapy, przekąski i wino sprawiały, że była to wręcz strefa chilloutu :)


Znacie biżuterię Mything? Jeśli nie zajrzyjcie na ich stronę ( KLIK). Jest bardzo oryginalna i rzucająca się w oczy :)

Pierścionki, które mają małe gwinty na obrączce, dzięki czemu można dowolnie wymieniać oczka. Genialny pomysł! Strona Lukato
Bransoletki ze skóry, z cyrkoniami Swarovskiego. Wielka dbałość wykonania i fantastyczne pomysły. Oto stoisko Joccos
Kolejne stoisko z personalizowaną biżuterią. Możecie wybrać kolor paska oraz każdą z ozdób na nim się znajdujących. Marka ta wykorzystuje kamienie naturalne i do każdego jest specjalna karteczka, na której opisane są właściwości danego kamienia. Oto ich strona: Bianca Cavatti
Okulary dzięki którym na pewno nie pozostaniecie niezauważeni - Bodyych
Tą prześliczną sukienkę można kupić u Nah-nu
Notatnik dla fashionistów :)! Fashionary
Turkusowe cudo od Antbags.
Raj pikowanych spódnic u Lambear
Buty, które sami możemy projektować - Fun in design
Dziewczęce spódniczki,  a także tuniki i sukienki znajdziecie u Mytshirtdress
i na koniec zdjecia z backstage'u:
Zdjęcia: Agata Braun, ja

  Follow on Bloglovin

14 comments:

  1. Ojj mogłyście pochillować! :-) i świetnie wyglądałyście.

    ReplyDelete
  2. super zdjęcia, miło się ogląda:)

    ReplyDelete
  3. Biżuteria zachwycająca!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    ReplyDelete
  4. Niektóre z tych drobiazgów są naprawdę interesujące ;)

    ReplyDelete
  5. wypatrzyłaś same cudeńka :)
    a pikowane spódniczki to czad!!!

    ReplyDelete
  6. same cudeńka widzę ! :)

    ReplyDelete
  7. Pikowane spódniczki najlepsze!

    ReplyDelete
  8. Super post, tyle świetnych marek, których nie znałam ! Już wchodzę na linki i oglądam ;)

    ReplyDelete
  9. wow ja za to mam więcej fot z backstagu... w końcu byłam garderobianą i wszystko widziałam od kuchni a nawet na kilka pokazów się załapałam :D zapraszam, jeśli chcesz zobaczyć fotorelację zza kulis ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete