28/11/2013

SKÓRZANA BLUZKA, LEATHER BLOUSE, BLOG O MODZIE

Kobieta zmienną jest… To powiedzenie w przypadku moich stylizacji jest na pewno w 100% prawdziwe :) Wczoraj serwowałam Wam prawdziwą bombę kolorystyczną, a dzisiaj dla odmiany jestem cała na czarno. Wczoraj osiadły na mnie słodycze, a dzisiaj żuki :D Chyba to pierwszy zestaw w mojej blogowej historii utrzymany w całości w tak ciemnym kolorze :) 
Wyprzedzę trochę Wasze pytania i od razu napiszę, że podczas robienia tych fotek było mi zimno ;) Niestety pogoda nie rozpieszcza, a przecież nie mogłam przykryć płaszczem tych pięknych owadów! Podobają Wam się ? ;)


  Fotograf /photographer: Cyryl

Mam na sobie / Wearing: bluzka / blouse: Mohito, spódnica / skirt: Preska, buty / shoes :  FB ZBYCHstrona ZBYCH, torebka / bag: New Look, bransoletki / bracelets: ze znakiem nieskończoności: My Way Jewellery, z rozetą: Polańska&Co, zegarek / watch: Fossil, rajstopy / tights:  New Look

  Follow on Bloglovin

18 comments:

  1. Beautiful



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  2. Przepiękna kopertówka!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    ReplyDelete
  3. Zupełny kontrast dla poprzedniego zestawu, który aż tryskał kolorami, a tu stonowana czerń. I to jest świetne, że potrafisz raz pokazać to, a w innym dniu coś zupełnie odwrotnego :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  4. Widzę moja spódniczka ulubiona :)

    ReplyDelete
  5. rewelacyjny komplet:) uwielbiam Twój styl, strasznie mi się podoba:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podoba:)))szczególnie ta bluzeczka z tymi ozdóbkami:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. pięknie elegancko a żuczki dodają uroku. zapraszam do siebie na nowy post http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/pastel-total-look.html

    ReplyDelete
  8. bluzka jak u Radzkiej ;) podoba mi się całość :)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. ładnie^^^ +++

    ReplyDelete
  10. świetne zestawienie, masz rację kochana jak można zakryć tak cudowne stworzenia na Twojej bluzce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pięknie! Świetne są te robaczki/ żuczki <3

    ReplyDelete
  12. spódniczkę masz śliczną i bransoletki:)

    ReplyDelete
  13. Super - jak zawsze :-) Fajna spódniczka!

    ReplyDelete
  14. Brilliant styling!!! Love that skirt!!! You look incredible!! :)

    ReplyDelete