13/04/2013

modowa bitwa miast w Gdańsku zwyciężona :)

Kochani dziękuję Wam bardzo za wsparcie i głosy! Udało się i dzięki Wam wygrałam Modową Bitwę w swoim regionie i będę reprezentować Trójmiasto w ponadregionalnym konkursie podczas łódzkiego Fashion Weeku! :) Wiedziałam że na Was można liczyć :) Cieszę się na maxa :)

 
Zdjęcia: Szymon Brzóska - Style Stalker

Mam na sobie:
toczek: Misstery
marynarkę: h&m
sukienkę: New Look
naszyjnik: New Look
kopertówkę: h&m
buty: New Look
bransoletkę: atmosphere

20 comments:

  1. Przepiękna marynarka <3. Ogólnie stylizacja jest śliczna :). Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  2. sexy zestaw, lubię to!;);*

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!! Ja się już nie mogę doczekać, widzimy się za tydzień! :** wyglądaj tak pięknie, jak na zdjęciach i jeszcze piękniej :))

    ReplyDelete
  4. krój przodu marynarki idealnie komponuje się z dekoltem sukienki, cudeńko! ;)
    gratulacje ;*

    ReplyDelete
  5. Jaka dama! Gratuluję - śledziłam na bieżąco Twoje wspinanie się w górę :)

    ReplyDelete
  6. naszyjnik przykuł moją uwagę

    ReplyDelete
  7. lovely outfit <3 love the shoes <3
    www.fashionglow.ro

    ReplyDelete
  8. Cudowna stylizacja, jestem zachwycona! ♥

    ReplyDelete
  9. marynarka i ten toczek - cudnie!

    ReplyDelete
  10. Kochana Bardzo fajny look :)) i oczywiscie gratuluje wygranej buziaki:)))

    ReplyDelete
  11. gratuluję ci <3
    cudowne buty i marynarka :)

    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo podobają mi się pastelowe marynarki, oczywiście zgadzam się z innymi że ślicznie.

    ReplyDelete
  13. Ogromne gratulacje i trzymam kciuki za wygraną w Łodzi!!! :)

    ReplyDelete
  14. Gratulacje!

    Fantastyczny zestaw!

    ReplyDelete
  15. Bardzo się nam podoba :)

    ReplyDelete
  16. Czy ten żakiet można jeszcze gdzieś kupić, czy to stara kolekcja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest stara kolekcja, więc w sklepach już go w tym kolorze nie ma; ale zauważyłam że h&m robi ten model co sezon w innym kolorze; ostatnio widziałam taki w kolorze malinowym :)

      Delete
  17. Slicznie wygladasz, w takich kolorach bardzo Tobie do twarzy!:-)

    ReplyDelete