10/01/2013

Wieczór z modą

Dzisiaj w poście mała instagramowa relacja z wydarzenia, które zorganizowałam wspólnie z moim fryzjerem - Tomaszem Szpiecem. Jego salon znajduje się przy ulicy Ogarnej 120 w Gdańsku. Moja fryzura to zasługa jego rąk :) ! Szczerze Wam go polecam :)
W grudniu wybrałam się do Tomka obciąć włosy. Wtedy właśnie wpadliśmy na pomysł akcji pod kryptonimem "Sylwestrowy wieczór z modą". Event ten był dla stałych klientek jego salonu. Opowiadałam o tym co założyć na sylwestra, jakie sukienki, dodatki itp. są odpowiednie do różnych typów figury. Pierwszy raz prowadziłam coś takiego i przyznam, że pomimo że się stresowałam, wyszło naprawdę nieźle. 

Miałam na sobie:
opaskę: h&m
sukienkę: vintage
buty: clarks

Mój profil na fb: Shiny Syl

14 comments:

  1. świetna akcja !
    a Ty prezentowałaś się pięknie !!!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyglądałaś! :)

    ReplyDelete
  3. Pewnie na początku był stres, ale pozniej juz kazdy sie ze sobą oswoil (najbardziej Ty z gośćmi) i nie było juz tremy :)
    Świetny event !

    ReplyDelete
  4. Świetna akcja i świetna stylizacja! :)

    ReplyDelete
  5. Ale uroczo wygladasz! Zazdroszcze urody ! :)

    ReplyDelete
  6. ooo jaka fajna kokarda...zapraszam na bloga o nakryciach głowy i nie tylko www.fascynatory.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczna przepaska! Czerwień rządzi ;)

    ReplyDelete
  8. Wyglądałaś pięknie i profesjonalnie, a fryzura jest dla Ciebie stworzona :-)

    ReplyDelete
  9. super akcja!!<3 więcej takich:)
    uroczo wyglądałaś:)

    ReplyDelete
  10. pieknie!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  11. świetny look :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł :)
    a wyglądasz rewelacyjnie :)

    ReplyDelete