11/12/2013

MARYNARKA ESCADA, ESCADA JACKET, BLOG O MODZIE

Co powiecie na takie połączenie pikowanej spódnicy z marynarką oversize? Jest to 100% kaszmir, więc pomimo że jest cieniutka, to jest w niej ciepło :)! 


Fotograf /photographer: Cyryl

Mam na sobie / Wearing: bluza / blouse:  New Look, spódnica / skirt: New Look,  buty / shoes:  New Look, torebka / bag:  vintage, bransoletki / bracelets: złota:  My Way Jewellery, z pomarańczowym kamieniem: By Dziubekazegarek / watch: Fossil, naszyjnik / necklace: Lilabox, płaszcz / coat: Escada, okulary / sunglasses: FB Zero UVshop Zero UV 
 
  Follow on Bloglovin

33 comments:

  1. perfect!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/kupno-sprzedaz-scoop.html

    ReplyDelete
  2. jakie piękne połączenie ! zapraszam na mojego bloga http://kuzynki2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  4. Piękny płaszcz i urzekła mnie bransoletka.

    ReplyDelete
  5. Pięknie :) Śliczny fason i kolorek płaszczyku :) No i rewelacyjna bransoletka!!

    ReplyDelete
  6. Wonderful combination!! Love this creation!! Great coat and love that skirt!! You look GORGEOUS as usual!! Well done!! :)

    ReplyDelete
  7. Marynarka cudowna ! Ma świetny kolor i krój ! Bardzo fajnie pasuje do tej pikowanej spódniczki :-) Myślę, że mogłaby też ciekawie wyglądać ze skórzanymi spodniami :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudny płaszcz ♥ Zachwycił mnie! :)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się takie połączenie:)

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba połączenie płaszcza i spódniczki! Jedyne co, to zmieniłabym botki na czarne.

    ReplyDelete
  11. Pięknie. Bardzo lubimy Twoje stylizacje i super, że dodajesz je tak często :)
    Pozdrawiamy,
    Dirty Heels :*

    ReplyDelete
  12. okulary jakos nie pasuja mi do Twojej buzi, ale reszta jak najbardziej trafiona, ciekawy zestaw!

    ReplyDelete
  13. fajne połączenie różnych faktur kochana . Marynarka jest boska !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. i w tym znów mi się bardzo podobasz;)

    ReplyDelete
  15. genialne zestawienie brązu z czernią, bluza i spódniczka-genialne!!

    ReplyDelete
  16. spódniczka i okulary rządzą :3

    ReplyDelete
  17. Marynarka wygląda niesamowicie stylowo :)

    ReplyDelete
  18. Swietny kolor płaszcza. Podoba mi się Twoja bransoletka ta z prawej ręki. I cudowne masz okulary. :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo podoba mi się połączenie pikowania na torebce i spódnicy! :)
    Take care, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. I love the outfit! So great:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  21. Ja jestem na wielkie tak, mega podoba mi się to zestawienie, wszystko dopracowane jest w każdym szczególe, zresztą jak zawsze :) Płaszczyk jest rewelacyjny, złote guziczki dodają świetnego efektu :) A pikowana spódniczka jest mega sexowna :) Gratuluję kochana zdjęcia w Elle, nie ma co się dziwić, mega zasłużyłaś sobie na pojawienie się tam :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie, przyda się konstruktywna opinia osoby bardziej doświadczonej :)

    ReplyDelete
  22. Jestem na tak zarówno dla marynarki jak i spódnicy. :)

    ReplyDelete
  23. Świetnie! Boskie okulary! Z radością obserwuję Twojego bloga ;-) Masz świetny styl <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się że Ci się podoba:)! witam na pokładzie heh :)

      Delete
  24. Pikowana spódniczka jest świetna. Od dawną na taką poluję :) Cała stylizacja jak zawsze fenomenalna !

    Zapraszam www.prostozszafy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Połączenie idealne! Choruję na takie spódniczki :)

    ReplyDelete
  26. Love the jacket ! The color looks lovely on ya !
    kouturekittenblog

    ReplyDelete