09/09/2013

BLOG MODOWY: CZARNA SUKIENKA

Dostaje od Was sporo maili z prośbami o pokazanie stylizacji z jakimś konkretnym elementem garderoby. Niestety zapewne nie będę mogła pokazać wszystkiego o co prosicie, ale I will do my best! :D
Ania, którą serdecznie pozdrawiam ;)  poprosiła, abym pokazała zestaw z wykorzystaniem czarnej sukienki. Oto i on! Jako że góra jest bardzo zdobna, to zrezygnowałam z naszyjnika oraz kolczyków. Na ręce migocze jedynie szeroka bransoletka. Sukienka jest z Vero Mody, znalazłam ja w sklepie stylepit.pl
Jak Wam się podoba ta stylizacja?


Fotograf / photographer: from Cyryl

Mam na sobie / Wearing: 

sukienka / dress:  Style Pit

buty / shoes:
Michael Kors
bransoletka / bracelet: Bershka

torebka / bag: New Look 

 


  Follow on Bloglovin

31 comments:

  1. ślicznie wyglądasz
    piękna sukienka i idealnie dobrane dodatki :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  2. Piekne połączenie! Wyglądasz idealnie:)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  3. Jak sie podoba ??!!! Bardzo !!!

    ReplyDelete
  4. piękna jest ta torebeczka

    ReplyDelete
  5. pieknie! uwielbiam wszelkie swiecidelka na ciuchach :D

    ReplyDelete
  6. jaką Ty masz obłędną torebkę! ♥

    ReplyDelete
  7. Sukienka genialna!! Super wyglądasz!!

    ReplyDelete
  8. piękna jest ta sukienka:D

    ReplyDelete
  9. sukienka robi wrażenie ,niby zwykła mała czarna ale dzięki aplikacjom ma w sobie to coś :)
    Zapraszam do siebie na konkurs do wygrania piękny naszyjnik :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. pięknie wyglądasz i cudna stylizacja <3

    ReplyDelete
  11. slicznie wygląda ta torebka butami <3

    ReplyDelete
  12. mi sie nie podoba sukienka jaby pognieciona torebka tandetna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli buty są ok, skoro im się nie dostało? :D hehe

      Delete
    2. buty ok acz osobiście wole wyższą szpilkę - łydka wygląda korzystniej;)
      btw jestem szczera nie bierz tego do siebie śledze twojego bloga od dawna często pokazujesz fajne elementy, które zestawiam inaczej - kwestia gustu

      Delete
    3. nie biorę do siebie :) każdy komentarz nawet negatywny, póki nie jest obraźliwy lub wulgarny jest mile widziany :), cieszę się że do mnie zaglądasz :)

      Delete
    4. zagladam bo mysle ze warto! byloby fajnie gdybys podala w ktoryms poscie swoj wzrost i rozmiar wydawalo mi sie ze jestem w miare foremna, a czasem jak przymierze ciuch, ktory pokazujesz wygladam w nim delikatnie mowiac nienajlepiej;)

      Delete
    5. mam 170 cm i noszę rozmiar 38 :)

      Delete
  13. Bardzo ładnie, fajny post i ogólnie całokształt bloga zasługuje na 6

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <- REALNA LOTERIA + DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW LUB SKOMENTUJ BĘDZIE MIŁO ;)

    ReplyDelete
  14. Choć nie przepadam za Vero Modą, bo mają moim zdaniem wątpliwej jakości materiały (jakoś parę rzeczy, które u nich kiedyś kupiłam, to były nieudane zakupy) to wyglądasz bardzo ładnie w tej sukience. Lubię takie fasony. Szóste zdjęcie przepiękne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż musiałam policzyć, które to jest 6. :) Dziękuję :)!

      Delete
  15. Pięknie wyglądasz:)))sukienka jest śliczna i bardzo elegancka:)))dodatki super dobrane:)))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajna sukienka :)

    ReplyDelete
  17. pieknie ozdobiona góra sukienki <3

    ReplyDelete
  18. wow bosko wyglądasz !!! buziaki :**

    ReplyDelete
  19. tu jest perfekt

    ReplyDelete