12/02/2013

I took my love down to violet hill

W dzisiejszym poście rolę główną gra prześliczny naszyjnik z gdańskiego butiku Kate&Kate. Pochodzi on z kolekcji izraelskiej projektantki Evelyne La Hola. Designerka ta inspiracji szuka w podróżach, w trakcie których stara się uchwycić emocje, kolory i faktury. Jak myślicie po wycieczce do jakiego kraju powstał ten naszyjnik ? :)

opaska: Nanu
naszyjnik: Kate&Kate
sukienka: atmosphere
paski: atmosphere
bransoletka: Trumpery
buty: zara
marynarka: h&m


Mój profil na fb: Shiny Syl

23 comments:

  1. Turcja, bądź Grecja?;>
    Świetna marynarka, po prostu cudo!

    ReplyDelete
  2. fajna marynarka i doskonale wygląda z sukienką w mocnym kolorze
    a naszyjnik może powstał po powrocie z maroko? ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. A mi się podoba bransoletka!
    Jak zwykle piękna i tak świetnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  4. Patrycja, stylblog.pl12/02/2013, 21:18

    Kurcze kobieto, skąd Ty bierzesz te printy takie rewelacyjne? Plus jakoś tak zawsze podbijesz je innymi kolorami, tutaj tym fioletem, że wyglądają zjawiskowo! :) Plus świetne podwójne paski.

    ReplyDelete
  5. Jest taki letni ;) Na pewno rozświetli każdy strój ;)

    ReplyDelete
  6. wow .! ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu .! Przepiękne połączenie kolorów ;) ta marynarka jest niesamowita <3

    ReplyDelete
  7. Ja myśle ze naszyjnik powstał po powrocie z Maroka :)
    Fiolet tutaj wyglada wspaniale!!! Świetna ta stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. violet - to moje klimaty! ;) ( la violette :)oryginalnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh :) fioletowy to mój ulubiony kolor:)!

      Delete
  9. Piekny naszyjnik! Moje pierwsze skojarzenie-Maroko.
    Bardzo mi sie podoba polaczenie kolorow sukienki, paskow i naszyjnika.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. jak zwykle pięknie !
    śliczna jest ta sukienka - a marynarka ma super wzór !
    jestem zachwycona !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  11. Po raz kolejny mnie zachwycilas! wszystko idelanie polaczone ! Zazdrosze dobrego wyczucia stylu! :)

    ReplyDelete
  12. Woow mnie-fankę wszelakich printów, po prostu zauroczył ten zestaw! Poprzedni również powalił! Masz fantastyczne pomysły, kombinujesz w dobrą stronę, a przy tym jesteś taka oryginalna :D

    ReplyDelete
  13. Genialna stylizacja naprawdę bardzo mi się podoba i jeszcze fiolet rozświetla całą stylizację ;* POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  14. Przepiękna absolutnie genialna stylizacja! Jestem wielką fanką twoich połączeń kolorystycznych!

    ReplyDelete
  15. genialne połączenie :)

    ReplyDelete
  16. jesteś soczyście cudowna :) fajnie, że tu trafiliśmy, teraz trzeba będzie przejrzeć bloga od deski do deski ;)

    ReplyDelete
  17. bardzo podoba mi się kolor tej sukienki ;)

    ReplyDelete
  18. łał powalił mnie twój styl ! bardzo inspirujesz !

    ReplyDelete
  19. Świetne połączenie kolorystyczne!

    ReplyDelete