23/10/2012

stylizacja Blog Forum Gdańsk 2012

W dzisiejszym poście strój jaki miałam na sobie podczas Blog Forum Gdańsk 2012. W tym roku prelekcje odbywały się na terenie PGE Areny. Zarówno na imprezie jak i na stadionie byłam pierwszy raz i mam z tego pobytu same pozytywne wrażenia :) Sporo można by pisać o prelekcjach, ale wydaje mi się że zamiast czytać moich wywodów ciekawiej będzie po prostu je obejrzeć. Tutaj możecie obejrzeć prelekcje: http://www.youtube.com/blogforumgdansk   Na kanale mają być umieszczone wszystkie wystąpienia. Zachęcam do obejrzenia/posłuchania ;) 

PS Na drugiej fotce możecie zobaczyć piny, które były rozdawane. Wielki respect dla organizatorów za pomysły m.in.: "Jestę hejterę"; "<3 blog="blog" bloggers="bloggers" gonna="gonna" hate="hate" haters="haters" komciam="komciam" victim="victim">

buty: stradivarius
getry: stradivarius
sukienka: atmosphere
kurtka: h&m
torebka: stradivarius
bransoletka: mohito

33 comments:

  1. zawodowy set: buty torebka <3
    obserwuję i likuje :*

    ReplyDelete
  2. Jaka rewelacyjna torba i oczywiście śliczny look.

    ReplyDelete
  3. cały zestaw baaardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  4. O torbie ci już mówiłam, że świetna!! Buty też są super!

    www.outgoingtaste.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. kurtka i torba robią na mnie wielkie wrażenie, jak i ogólnie cały zestaw :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajna kurteczka! :)

    ReplyDelete
  7. zakochałam się w twoich butach i torebce <3

    ReplyDelete
  8. Torbę chętnie zobaczyłabym w swojej kolekcji :D:D:D Piękna !!! :)
    Zdjęcia cudowne... i ta ostrość :))) U mnie niestety warunki aparatu pozostawiają wiele do życzenia :P

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz świetnie ,fajny blog,dobrze że tu trafiłąm teraz bede zaglądać częściej bo sobie obserwyję;)w wolenj chwili zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. piękna bluza i torebka :)

    ReplyDelete
  11. bluza/kurtka z H&M jest genialna! :)
    świetny blog
    zapraszam do mnie oraz do obserwowania!:) - urodzinowy post :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny zestaw, buty są przecudowne! *__*

    ReplyDelete
  13. fajna kurtka, tak ożywia wszystko :)

    ReplyDelete
  14. Sylwia świetna stylizacja,nie bój się butów na obcasie,pozdrawiam serdecznie.Ania

    ReplyDelete
  15. Aww i loooooooove the whole Outfit!
    The Boots, the Bag and your Jacket: AMAZING :D

    ReplyDelete
  16. Przepiękny zestaw! :)

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia:) zestaw bardzo przypadł mi do gustu:) z pewnością będę tu zaglądać częściej:) obserwuję

    ReplyDelete
  18. cudowny outfit, boski po prostu! nie będę wymieniać co mi się podoba, bo tutaj wszystko idealnie ze sobą współgra :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Kurteczkę to masz świetną ♥

    xoxo

    ReplyDelete
  20. bluza i buty są mega świetne!
    xoxo

    ReplyDelete
  21. świetna kurtka :) nie wiedziałam, że mieli takie w H&M :D

    ReplyDelete
  22. Z męskiego punktu widzenia bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji - nic dodać nic ująć :)
    Chętnie będę obserwował i częściej wracał!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  23. wow..mega zestaw!<3 pięknie wyglądasz:)buty, kurtka i paznokcie genialne!<3

    ReplyDelete
  24. ale jakość zdjęć! ale stylizacja, wowowow! :)

    ReplyDelete
  25. stylizacja świetna! najbardziej podobaja mi sie buty;-)
    obserwuje bloglovin!

    ReplyDelete