10/03/2012

genesis



cały zestaw pochodzi ze sklepu new look :)

30 comments:

  1. Swietny outfit! :)
    Matko, jak ja kocham Twoje szpilki ;DD

    ReplyDelete
  2. piękne buty <3 i kolor spodni też mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie! Pastele nie zawsze muszą być słodkie.

    ReplyDelete
  4. Super zestaw, świetne buty, torebka, a najbardziej podoba mi się koszulka.

    ReplyDelete
  5. bardzo przypadł mi do gustu ;))
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. swietne buty i kopertowka ;)

    ReplyDelete
  7. I love this outfit! Your top and bag especially :) Very cool..

    Kisses! xxx

    ilikeyourears.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. do takich dodatków niewątpliwie wolaabym ubrać jasne jeansy oraz zwykłą białą bluzkę, ale Ty również wygądasz dobrze.
    Buty, bransoletki oraz torebka totalnie mnie w sobie rozkochały, są super!
    A czy buciki są wygodne?

    pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga o modzie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety są totalnie niewygodne:(

      Delete
  9. fajny secik :) i bardzo przyjemna kolorystyka :D

    ReplyDelete
  10. Fantastyczny zestaw, kocham takie kolory <3

    Twój blog jest świetny, tworzysz niesamowite zestawy, bardzo mi się podoba :))

    Dodaję do obserwowanych, byłoby mi miło gdybyś Ty też mnie dodała :)

    xoxo

    ReplyDelete
  11. hola, me encanto el outfif,
    todo muy lindo.xoxo
    theperfectmanualforaudacity.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Lindo blog, yo estoy dandome a conocer http://dress-toexpress.blogspot.com. Beso grande!

    ReplyDelete
  13. This outfit is fantastic! The pants and the shoes go great together! cant wait to read more of your blog=)

    much love,
    Lauren xoxo

    ReplyDelete
  14. oh my gosh, your Outfit is awesome! All these beautiful colours work so perfectly togethter! I love your bag and shoes and your pants are adorable!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Love the look.
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kocham takie kopertówki!!!! Zapraszam !http://macebelive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Łał masz piękną bluzkę spodnie i buty. Świetna stylizacja!!!

    ReplyDelete
  18. mam tą bluzkę XD
    pozdrawiam świetny komplet

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Fajny zestaw ;) bardzo mi się podoba ;)) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    ReplyDelete
  20. cudowne stylizacje, a buty oszałamiające !
    dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete