10/03/2012

genesis



cały zestaw pochodzi ze sklepu new look :)

29 comments:

  1. Swietny outfit! :)
    Matko, jak ja kocham Twoje szpilki ;DD

    ReplyDelete
  2. piękne buty <3 i kolor spodni też mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie! Pastele nie zawsze muszą być słodkie.

    ReplyDelete
  4. Super zestaw, świetne buty, torebka, a najbardziej podoba mi się koszulka.

    ReplyDelete
  5. bardzo przypadł mi do gustu ;))
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. swietne buty i kopertowka ;)

    ReplyDelete
  7. I love this outfit! Your top and bag especially :) Very cool..

    Kisses! xxx

    ilikeyourears.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. do takich dodatków niewątpliwie wolaabym ubrać jasne jeansy oraz zwykłą białą bluzkę, ale Ty również wygądasz dobrze.
    Buty, bransoletki oraz torebka totalnie mnie w sobie rozkochały, są super!
    A czy buciki są wygodne?

    pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga o modzie ;)

    ReplyDelete
  9. fajny secik :) i bardzo przyjemna kolorystyka :D

    ReplyDelete
  10. Fantastyczny zestaw, kocham takie kolory <3

    Twój blog jest świetny, tworzysz niesamowite zestawy, bardzo mi się podoba :))

    Dodaję do obserwowanych, byłoby mi miło gdybyś Ty też mnie dodała :)

    xoxo

    ReplyDelete
  11. hola, me encanto el outfif,
    todo muy lindo.xoxo
    theperfectmanualforaudacity.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. This outfit is fantastic! The pants and the shoes go great together! cant wait to read more of your blog=)

    much love,
    Lauren xoxo

    ReplyDelete
  13. oh my gosh, your Outfit is awesome! All these beautiful colours work so perfectly togethter! I love your bag and shoes and your pants are adorable!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Love the look.
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Kocham takie kopertówki!!!! Zapraszam !http://macebelive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Łał masz piękną bluzkę spodnie i buty. Świetna stylizacja!!!

    ReplyDelete
  17. mam tą bluzkę XD
    pozdrawiam świetny komplet

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Fajny zestaw ;) bardzo mi się podoba ;)) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    ReplyDelete
  19. cudowne stylizacje, a buty oszałamiające !
    dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete